oplanerat

Idag i skolan var jag trött och ville bara hem och sova, när Fanny&Ida försökte tvinga med mig till stan ville jag bara göra karatesparkar mot dem.
Men sedan då vi står vid bussarna och jag skall säga för sista gången att jag inte skall komma med så börjar typ 5 getingar sväva runt mig, jag med getingfobi skriker och tar till min ändå flyktväg; bussen som går in till stan.
Då hade jag inget annat val och följde snällt med in till stan. Ida och Fanny shoppade och sedan gick vi och åt på Subway. Vi bestämde oss för att sedan gå på Killers, vi visste egentligen int alls vad den handlade om men vi gjorde ett bra val. hahaha, ojj nää ;)

Nu kom jag just hem, skall sätta på Alice in wonderland och sova.. skall på möte klockan 13.00 imorgon.
Det där med möten på en lördag borde nästan förbjudas.

Kommentarer
Postat av: Julia

sv; härligt med vänner som livar upp dagen :)

var filmen bra ? :)

min dag har varit chill med filmmys :)

2010-09-03 @ 23:29:37
URL: http://missmarvellous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0