Gratitude

Okej, sista inlägget för idag!
Vill inte bli någon som uppdaterar varenda gång de äter, tränar och skiter.

Men i alla fall, kom att tänka på att jag som dödlig människa är tacksam för väldigt många saker. Några av dessa saker tänkte jag räkna upp här.
Jag är tacksam för att oavsett hur mörkt läget är så kan gammal vänskap tändas på nytt. Jag är tacksam för nya förhållanden som visar oss hur långt vi har kommit från den vi var - och hur nära vi kan komma varandra när vi kan vara oss själva. Jag är tacksam över att veta att oavsett vad som sägs och görs så kan man komma hem igen.

Nu ska jag ta natten och ta morgondagens trubadurer på talang!

Kommentarer
Postat av: I N G R I D ♥

Du är knäpp :D



svar: ahaaa! Sounds way mer rimligt. Tss :D

Haft en bra dag cuitepie? ;)

Peace ♥

2010-05-24 @ 20:09:00
URL: http://almhagens.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

det låter bra ;)



vad gör du ikväll sötnos?

2010-05-24 @ 20:55:47
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0