They shine for you

Har suttit och lyssnat på musik medans jag har gjort mina läxor, och från och med nu ska jag börja göra matematiks läxan.. kanske inte boken var så tung att släpa hem iallafall.

Jag har och funderat och kommit fram att jag hatar (intetyckerom) människor som inte kan vara glada åt vad de har. De som nästan går under när någonting saknas, de kan inte förstå att det finns de som har det så mycket värre!
De som har komplex över sin kropp och går runt och klagar på det hela tiden. Tänk på de som har en sjukdom som förstör kroppen! Den ni, kanske ni ska börja tänka er för före ni klagar! För jag känner människor som är tyst om sin kropp, pga att det finns något i den som inte alls hör hemma där!

Men nu ska jag se på Tv, och sedan krypa ner i min varma sköna säng!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Håller med dig absolut!

Men det är 100 gånger lättare för dig att säga så där som ser så himla bra ut. Så himla smal och fin.

Jag är tjock, och jag klagar, tror också du skulle göra det.



tack för bra blogg!

2010-03-14 @ 20:08:07
Postat av: Lolle

svar: först ska jag väl börja med att säga Varsågod!

Men då måste jag också säga tack, men det är inte sant. Vist jag kan hålla med om att jag är smal, jag tror det sitter i släkten. Men fin är jag inte!

Jag har komplex över mitt utsedde och min kropp jag också, som säkert varje människa som vandrar på denna jord har, men det är det.. jag försöker att inte klaga högt!

När en människa, som står riktigt riktigt nära mig får en typ av sjukdom som är nästan obotbar så börjar man uppskatta sig själv och varandra mer om mer! Och det är sjukt att något så brutalt måste ske före lampan tänds uppe i huvudet!

2010-03-14 @ 20:40:27
URL: http://lollleee.blogg.se/
Postat av: gözdee;

allt bra?

2010-03-14 @ 22:46:22
URL: http://tturkkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0