last night!

Gårkvällen var bra bättre bäst!
Började hos Michelle med bra och glada människor, sedan vandrade vi i skidspåret cirka 2 kilometer för att vi skulle ta en genväg, men egentligen tror jag att det skulle gått snabbare den riktiga vägen! För när vi hade cirka 1.5 km kvar slockande alla lampor och det blev svart som natten!
Kom äntligen fram till Dansgalan med många om och men, hade gått och tagit på mig ett uppdrag att jag skulle sälja korv mellan 23.00 - 00.00. Haha, det gick väl.. bra! Träffade också 40+:are som har mer humår än andra jag känner i min ålder!
Resten av kvällen träffade jag människor som jag inte sett på väldigt länge och mådde helt enkelt bra i centrum av mina älskade vänner!
Åkte hem cirka halv 3 och somnade med det samma jag hade tvättat bort mitt smink!

Vaknade halv 12 idag, och bättre har jag mått, men tog mig ut på en promenad i solskenet och har börjar längta till våren mer och mer för var dag som går!
Men bilder kommer imorgon eller om jag orkar starta min dator senare ikväll! :)



sminklös och sliten lolle!

Kommentarer
Postat av: Pam :)

sv: hah okej, jo den är på väg hit med !;d

2010-03-14 @ 13:53:53
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: :') nån typ bara

Altså gud dina ögon är påriktigt urfina! jag kunde liksom inte låta bli att kommentera^^

2010-03-16 @ 19:22:02
Postat av: Lolle

svar: tack så mycket :) Men di sir nu ut som nå grisögon där utan smink ;)

2010-03-16 @ 19:35:46
URL: http://lollleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0