energy

Kan man dö av för mycket energi? Det känns så för mig nu, JAG SPRICKER SNART! :D
måste ha något att göra heela tiden.. om inte så står jag och hoppar upp och ner på ett och samma ställe. Försökte få bort lite energi med att gå och duscha, vika tvätt, plocka i diskmaskinen, störa min bror som sovde och damsuga. Men när jag var färdig med en sak kändes det bara som om jag hade mer energi än från början.
Medvinden är här och jag vill inte ens känna mig själv sedan när motvinden kommer. Men vad kan man göra, man får helt enkelt ta en dag i taget och hoppas att medvinden inte vill säga hejdå på ett bra tag! :)

Sådär btw, någon som vill ha en kram idaaaag? :))))
Du kan få en av mig, eller.. MASSOR!



Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag vill ha en (a)

2010-03-19 @ 17:21:14
URL: http://fannyadelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0