Svaren

Hur kan du vara så himla jävlans fin och smal? :)
Ska väl börja med att säga tack! Och om jag ska vara ärlig så vet jag inte.. får väl säga att jag har väldigt tur med vikten, fast jag inte alls skulle tacka nej till några extra kilon!

hur gammal är du?
Fyller 16 i september.

var bor du?
I en liten by i finland. Byn heter Malax och ligger cirka 25 km från Vasa.

vilka bloggar läser du varje dag?
Kenzas, egoinas och mina vänners!

Finns det något du ångrar att du gjort i ditt liv?
Ja. Det är klart det finns. Men hellre göra än inte! ;)

Hur länge har du bloggat?
sedan juli 2009.

Favorit blogg?

Egoinas, helr klart! hon har likadan humår som jag!

Favorit butik?

Gina och h&m .. min ekonomi räcker inte längre ;)

dricker du kaffe? xd
nej, usch är bara förnamnet!

Har du några syskon? :)
Japp, 3 styckern till och med.

Rakt eller lockigt på skolavslutningen?
Tänkte först lockar, men kom fram till att jag inte alls trivs med det.. så jag kör på vågigt!

du ser väldigt kort ut.. eller så är det dina kompisar som är långa.. hur lång är du egentligen? :D
Tack för påminnelsen! :D men ja.. hur ska jag säga.. jag är av den kortare sorten.. men mina vänner är också välidgt långa, så ja.. det går inte ihop! Men jag är 159 cm :)

vart åker du efter högis? :) pallar du gymnasiet?
Det blir nog gymnasiet för min del, med mina kompisar!
Och om jag pallar trycket, ja det får vi se senare! :D

sommaren 2010?
Kommer att bli bäst! Jag ska chilla, sola, festa och vara med mina kompisar fullt ut!

din riktiga hårfärg? :)
råttfärgat och fult.

Varifrån får du all din inspiration? :D

Från min egna knopp! och från allt och allt runt om mig ;)

vilka länder har du varit till?
Sorligt nog har jag bara varit i Finland. Mamma säger att jag har varit till Sverige, men det har jag inget minne av. så det räknas inte!

när fyller du år?
vill gratta dig!
När klockan slår 00.00 28 september kan du skicka ett grattis åt mig! ;)

hur länge tror du att du kommer att blogga?

det är väl inget man planerar? Jag slutar när min inspiration tar slut och då jag känner att jag inte alls har något behov att blogga mera! Altså det är en tidsfråga.

ditt bästa sommarminne från 2009! :)
Skulle aldrig kunna svara på denna fråga. Det hände så otroligt mycket under hela sommaren! Men alla stunder jag var med mina kompisar och gjorde något galet har en kär plats nära mitt hjärta!
Och att jag fick veta att läkarna i finland är så jvla bra, den känslan kommer jag aldrig att glömma!

Är du den som sitter tyst eller den som klagar då du får höra att du måste göra något du inte vill.. eller .. jaa.. då du hör något du inte vill.. tar du det bra eller klagar du?

jag är inte bra på att förklara, men hoppas du förstod!

Haha, jag kan säga med högra handen på hjärtat att jag är den som öppnar käften! Skulle aldrig kunna hålla någonting inom mig, det skulle komma ut någon gång i alla fall.. och för mig har det en tendens att komma med det samma.. så oftast tänker jag inte före jag slänger ur mig saker!

Jag är en 8a i din skola.. och jag undrar .. hur kan du vara så glad hela tiden? du ler och skrattar HELA TIDEN.. learn me!
Jag är väl väldigt bra på att spela teater!

min fråga är om du använder några BUS produkter? :)
Någon enstaka gång brukar jag använda på vintern.. men annars nej.

Beter du dig olikt med olika människor? Är du liksom någon annan, med någon annan, eller enklare sagt: är du annorlunda beroende på vem du är med?
Ja, jag beter mig annorlunda beroende på vem jag är med. Jag tror att alla beter sig olika.. som ex. inte springer du runt och gör grisljud när du är med tjocka släkten.. som du kanske gör när du är med din bästa vän.

Något som du gör dagligen?
bortsett det där som alla andra gör ;p

Skämmer ut mig! Jag gör alltid bort mig, fast jag gör det så ofta så jag kan skratta bort det ;)
Något jag också gör dagligen är att skratta alldeles för högt och när jag inte ska skratta så skrattar jag. Som när någon faller på gatan.. då ska man inte skratta.. men jag skrattar ändå, och oftast för högt. Och detta leder sedan till en pinsamsituation. Tror mina kompisar kan intyga denna fråga!

Hur vet man när en smurf har satt något i halsen?
Täntke svara ' men daaaah, den blir blå i ansiktet ' men ajdå.. får väl säg att den blir spygrön då istället! Grön är en fin färg.. sådär ifall du ville veta.

KAN JAG FÅ DINA ÖGON?
ooh självklart! skicka din adress så ligger de någon dag i din postlåda!

jag undrar hur du kan ha olika stickasockor på vintern..? du matchar ALLTID dina kläder med ett par stickasockar.. gah.. och en följd fråga.. hur orkar du? :D
Jag kan ha olika stickasockor hela tiden eftersom jag har tiotals och alla i olika färger och mer får jag varje år ;)
Och hur jag orkar.. ja det vet jag inte, jag vill bara inte frysa om fötterna!

Var hoppas du att vara i livet om 5 år?
Ha klarat studenten och fortsatt mina studier, ha en snygg bil.. resten tar jag som det kommer!


Nu tog min ork slut, och varför svaren kommer såhär snabbt är att det var några frågor angående skolavslutningen.. men de frågor som har kommit efter och kanske om det kommer mer så tar jag kanske i en del 2. om min tid och ork räcker till!
Tror jag har haft en fördom mot frågestunder, men ack så roligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OOOOOH, det har gått en dag.. men fan jag har längtat till svaren!!!!

tack för den efterlängtade frågestunden, hoppas det kommer en till inom snart framtid!

2010-06-03 @ 21:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0