i hate

Fick tandläkar tid redan idag, åkte dit med en klump i magen eftersom jag hatar allt med tandkliniken. Jag hatar tandläkarinnan(fast hon är bra), jag hatar ljudet, jag hatar färgerna, jag hatar stolen, jag hatar ljuset, jag hatar ilningarna, jag hatar bedövningen, jag hatar vattnet, jag hatar verktygen.. jag hatar till och med koppen som man spottar vattnet i! fu för tandläkarskräck!

Efteråt åkte jag, Ida, Emma, Ida och Mikael in till stan, hittade en tröja på loppis annars var det bara chill.
Nu skall jag gå ut och sitta i solen och frukta för nästa tandläkarbesök som sker om två veckor! :s



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan du ha tandläkarskräck när du har haft tandställning sedan 9-10 år? :o

2010-06-10 @ 18:04:33
Postat av: Lolle

Vissa saker förändras tydligen inte ..

2010-06-10 @ 18:04:59
URL: http://lollleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0