3 år

Detta inlägg säger allt om hur allt började > http://skinnaars.peppar.fi/blog/post/63316/ <!
Det är dig jag har som roligast med det är dig som jag är så jävligt glad för att jag har!
Med dig har jag gått igenom mycke medt, det var du som jag ringde när verkligheten slog till mig som ett knytnävsslag, det var du som fanns för mig då.
Det är dig jag litar på, det är du som jag skrattar med, det är du jag gråter med, det är du jag skämmer ut mig med, det är du som alltid finns, det är du som förstår, det är du som tar tillbaka mig till verkligheten när jag svävar bland mina rosa moln, det är du som är min extra mamma, det är du..
som är min allra bästa vän! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0