Wavin' flag

Åkte ut till Ida's villa för att äta tortilla. Åt så mycket så alla höll på att spy upp allting när vi var färdiga. Pratade tills vi skulle åka hem ungefär klockan 00.00. Vi satte oss i båten och då kommer tre blixtar efter varandra, vi hör inget buller men är man åskrädd så var vi osäkra om vi skulle kunna åka i båten. Beslöt oss att åka på dödsturen, blixtar från alla håll kan man gott säga med högra handen på hjärtat.
Kom till lands och Lina och Jeanette kom till mig. Vi satte oss ute på trappan och tittade på alla blixtar och pratade tills klockan blev 01.50 och vi gick in för att pröva om man kunde sova 3 i min säng. och 'bra' gick det!
Blev tvungen att stiga upp klockan 10.00 för att de skulle hinna med bussen till stan. Nu funderar jag på vad jag skall hitta på idag, molpe låter som en bra plan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0