Faggen

Tänkte jag skulle spara att ladda upp bilderna tills imorgon, men då kände jag att jag kommer ha mindre ork imorgon.
Så nu kommer text och bilder.. (blir bara miniatyrer, så ni måste aktivera er att klicka dom större!)

André sjussade jag och Fanny till Jens, där satt vi bara och chillade tills Westerdahl och hans pappa kom efter oss och vi åkte till Calle på förfest.


Klockan 9 - halv 10 tog vi taxi till fagerö! Träffade mycket nytt folk och männsikor som jag inte sett på evigheter. Levde livet tills jag sedan upptäkte att lögn är mer än ett ord på fyra bokstäver och att sanningen är en rak höger. Är glad att jag har riktiga vänner som förstår mig!
Åkte med en molpe taxi till molpe för att övernatta där!


Idag var jag och Ida tvungen att stiga upp halv 11 = död. Åkte ner till Mölle för att hon skulle arbeta i glasskiosken. Har suttit där med henne hela dagen. Emma kom förbi en sväng och sedan Fanny också. Halv 8 kom André och Nicke efter mig och Fanny. Nu skall jag ÄTA och kanske se fotboll så jag är lika cool som alla andra.

Kommentarer
Postat av: du

Visa din outfit! :)

2010-07-11 @ 21:01:48
Postat av: Kristina

Håller med att lögn är mera än ett ord och fyra bokstäver. Hoppas det går över och du har bra stöd för det är du värd.

Kom ihåg att de som sårar dig inte är värd dig, kram!

2010-07-11 @ 22:05:16
Postat av: Lolle

Kristina- e gar väl no om tills ja gifter me ;)

2010-07-11 @ 22:23:15
URL: http://lollleee.blogg.se/
Postat av: Catja

jaaa, håller med 'du'. Visa mer av din outfit, det ser snyggt ut! :)

2010-07-12 @ 23:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0