keep on walking

Igår åkte jag och Emma till korsnäs och chillade med Mikael. Bestämde oss för att vi skulle åka och simma och Emma åkte hem för att hämta några saker medans jag åkte till Mikael för att se så Ida's katt lever fortfarande.
Åkte via Calle och sedan till 'Krosin', efter många om och men så vågade jag och Emma i fast det påstog sig finnas blodiglar och fiskar där.. Mikael var bebis och stannade på land.
Sedan till Mikael pånytt och sedan körde jag hem, hann bara hem och säga hejdå till syster som åker på husbilssemester en vecka. Åkte till Åminne för att äta en hamburgare och sedan vidare till Neste och prata med Tony.

Idag har jag varit till kusin som fyllde 15 år igår, och nu väntar jag på mat och sedan skall jag köra till molpe för att träffa LINA, jeanette och anna!



Kommentarer
Postat av: bitterfittan

vad gör du ikväll sötnos? (:

2010-07-19 @ 21:37:40
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0