usual

Efter dessa två timmar har jag kommit fram till att jag och mina två vänner är inte fullt normala!
Vi började som folk, letade efter text, sång, bön osv.

Slutade med att jag och Fanny bugade framför Ida och sjöng 'Gud som haver'.
Som sedan växlades till 'Det var en gång en fågel', 'leende guldbruna ögon'.. osv osv osv. :)

Och kul hade vi, kanske vi skall bli religösa på heltid?
why not :D


Skall försöka hitta något att äta nu, förutom äpplen.. som jag har levt på idag.
Sedan skall jag förbereda mig på den härliga skoldagen som kommer imorgon, vad kul det ska bli att ha 7 timmar imorgon oooh livet leker :) (Fanny style, not
lolle style)

hahahahaha, nej.. nu KYLSKÅPET! brum brum brum

Kommentarer
Postat av: Fanny

HAHAHAHAHHAHA :D

2010-01-12 @ 20:55:26
URL: http://fannyadelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0