mig

Oj nej, jag får dåligt samvete!

Men nu har jag lite tid över till bloggen som inte alls är bra mera. Idag i skolan hade jag två förhör och båda gick enligt mig riktigt bra.. hoppas lärarna har samma åsikt :)
Efter skolan, åkte jag och mamma till Jasmine och provade ett par skidskor, eftersom vis kall skida imrogon i skolan och mina skor har storleken 35.. aaah.. och jag behöver 36!
Äh, nästa vecka ska jag och köpa nya, och jag vill ha svarta och röda! Har alltid velat ha, men förra gången fick det bli svarta och gråa -.-

Vill heller inte öppna min skolväska och titta på schemat, för min själ vill vara läxfri ikväll!
äh, jag tar en läxfri kväll, får ta smällen imorgon om någon av mina lärare vill fittas och laga ett föhör!

Nuuu ska jag äntligen få sätta mig ner och äääta :)

hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: sara

sv: vad kul! =)

2010-01-22 @ 17:11:07
URL: http://eekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0