don't let him go

DAGENS CITAT:

Walter Winchell - En vän är en person som kommer när andra försvinner.

Detta citat som är på Vågen horoskopet idag stämmer så otroligt bra! Man märker direkt vilka människor som orkar bry sig om man har det jobbigt och som verkligen bryr sig och inte bara fake bryr sig! Ni vet sådär så att de bara frågar och 'bryr' sig för att sedan ha något att skvallra om med sina 'riktiga' vänner.

Jag hoppas varenda människa som går på denna jord och som andas samma luft som många andra gör har en sådan vän! En vän som är något bra, en vän som får en glad, en vän som betyder jätte mycket och det viktigaste en vän som stannar kvar fast alla andra går!

En människa som slutar bry sig efter ett år, en månad eller en dag är ingen riktig vän!

Jag är otroligt tacksam till han där uppe som gjorde så att jag träffade de människor som jag känner idag! En betyder kanske lite mer än de andra, men det är otroligt beskyddande att veta vilka som står vid min sida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0