tangerine

Hur kan en människa växa till något så stort i ens ögon? Bli till något som är det vackraste man någonsin sett?
Du har varit där hela tiden, du har varit med oss hela tiden.. men jag har aldrig sett dig.
Tittade på bilder från sommaren och märkte att du har varit med oss hela sommaren, du finns med på ett tiotals kort, men du har varit som en dimma för mig. Har väl tagit förgivet att du ska vara med.
Men nu när jag vet hur du är som person, hur du lever, hur du tänker. Då kan jag inte tänka mig en helg utan dig, det skulle fan vara förjävligt.
Jag hoppas att denna sommar kommer bli helt fantastisk och galen, och det ska jag banne mig se till så den blir.
Hoppas också att en gubbe ringer och säger att han vill ha en tönt och iqbefriad människa som jag som sommararbetare, det skulle vara ännu mer awesome. För jag behöver pengar!

Dagens upptäckt:
jag har inte ens iq att panta burkar. Fanny var tvungen att starta skiten åt mig!

Kommentarer
Postat av: I N G R I D ♥

Oh, about the text.. Is it a guy?!

Jag får inte ens sommarjob. "Du är för ung" WELL FUCK YOU OM JAG INTE HAR RYNKOR SOM DIG GUBBEEEE



svar: Ah, vi äger ;)

Jag sitter och har lite smådamp över att jag har haft 130 läsare idag. Not very much, but it's a new record for me ;)



Peace ♥

2010-04-12 @ 20:26:42
URL: http://almhagens.blogg.se/
Postat av: I N G R I D ♥

svar: Oh, I'm in kind of the same situation. Lämnar det dock helst utanför bloggen, eftersom jag tror att han skulle förstå att jag pratade om honom om jag skrev om honom... ^-^



Hihi, jag fick precis 148 läsare :D

Peace ♥

2010-04-12 @ 20:38:49
URL: http://almhagens.blogg.se/
Postat av: I N G R I D ♥

svar: Men precis! Det är bara det att jag kan nog inte hantera situationen om han ställer mig mot väggen. Inte än. Hehe. Coward, I know :c



W/E (: Lägga till varandra på facebook? :D

Peace ♥

2010-04-12 @ 21:00:48
URL: http://almhagens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0