nu?

Om jag fortsätter lite på vad det förra inlägget handlade om så kan jag börja med att säga att jag behöver få bättre tålamod. När jag har fått veta något ska hända vill jag att det ska hända NUNUNUNUNU!
Och lika många gånger har mitt humör åkt i botten när jag sedan märker att det inte alls kommer att gå som jag hade sett fram emot!
Behöver bättre tålamod NUUU, 'ta det lungt, vänta och se' .. vadå ta det lungt? vadå vänta och se?
gaasch, nå.. jag kan inte annat än att hoppas på det bästa, och VÄNTA!

Ska också söka efter telefon numret till han där uppe, för bra väder kan jag inte se.
Men men, detta inlägg blev väldigt förrvirande.. men nu ska jag sminka mig!
See you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0