yeah

Ooh, jag är vaken! Och jag lever!
Blev en ganska vild och rolig kväll igår!

Började att min bror sjussade mig till Heidi, senda begav vi oss till Banken där vi skulle vara hela kvällen!
Klassen anlände och vi började ta, sedan simmade och bastade några personer.
När timamrna gick kom också mera och mera folk!

Får jag fråga? Varför har poliser börjart inkräkta i mitt liv?
Även denna helg blev det ett besök och ett snack med två polismän! uuh, creepy!

Men när klockan blev 12 rörde vi oss till Heidi's, dit hittade ännu mera folk och även nägra närpar!
Klockan 02.30 började jag leta mig hemåt!
Och klockan 04.50 var jag i säng!

Tänkte ta en riktig sovmorgon, men så blev det inte!
klockan 10.50 ringer min bror och säger att jag måste sköta Isac!
så det var bara att sätta på flinet och stiga opp!

Sitter och kör bil och äter äpplen nu! Haha!

Kommentarer
Postat av: malin

fin blogg du har! :)

2009-09-20 @ 12:23:32
URL: http://maliniklasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0