Världens bästa!

Oj härregud!
Måste sluta äta, jag går hela tiden och stoppar i mig sötsaker!
Mina tänder har sagt stopp för länge sedan! Och nu börjar min mage också säga stopp!
Men skyll på skolan! Det är dom som inte kan göra god mat, så äter man två knäckebröd och sedan mumsar på en chokladplatta eller en godispåse för att stilla hungern!

Men ska börja godisstrejka denna vecka någon gång! När jag orkar aktivera mig!
Och när detta inlägg handlade om godis och sötsaker kommer några bilder på mina godaste/sötaste och världens bästa sötsaker!


Har fler sötsaker som jag skulle kunna dela med mig av, men detta får bli en anna gång eftersom min dator säger också stopp nu eftersom sötintaget ökade.. och jag går och sover. godnatt folket! <3

Kommentarer
Postat av: Fanny Johansson

jäär he ! :D men kom ihåg att dra av skydde först :D så int du hoppar på he, för he kan ta ganska sjukt :D



2009-09-07 @ 20:56:53
URL: http://fansie.blogg.se/
Postat av: Fanny Johansson

Haah x)

2009-09-07 @ 21:31:03
URL: http://fansie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0