Räddaren i nöden!

Altså min bror är räddaren i nöden!
Här sitter jag halvt deprimerad över att jag har så lite pengar till helgen!
Vad händer? joo min bror kommer in med en 10 euro och säger: ' Jag har ju lånat kaffepengar av dig 2-3 gånger så här har du tillbaka + lite ränta! '
aaah, måste inte fundera över detta längre! Så nu kan jag gå och sova med gått samvete! tihii!

Dagen har bestått av att jag skulle läsa på Samhällslära, första försöket somnade jag.. andra försöket fastnade jag framför tv:n och tredje försöket hade jag mamma att förhöra mig. Och jag kan säga.. jag sög! Fuck!
Äh, jag läser på det i bussen till skolan!
För nu ska jag packa till helgen och sedan ska jag ta natten! Har börjat stänga av datorn klockan 9 så är jag i säng klockan 10! Och somnar! Fast jag är ändå jävligt trött fast jag sovit 9 timmar :o

Nog bloggat! Godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0