lite uppdatering

Ni kan ju gissa vad jag gör?
Jo jag läser på finska! Det kom väl inte som en överraskning?


Har haft både engelska och finska denna period, fan vad tungt med båda ämnena 6 timmar i veckan!
Men jag överlevde engelska, fick 8- i provet! fan jag är stolt! :D
Har finska provet imorgon och jaa, har inte hunnit läsa så mycket men jag kan orden någorlunda bra!

Har kommit långt på våra klasströjjor också, eller framsidan är klar.. och baksidan skulle också ha varit klar om inte vår üüüber mogna klassföreståndare hade sagt sitt om den! Men imorgon ska hon banne mig få höra!!

Men men, får se om jag hinner blogga mera senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: chila

nice blogg :D checka min :)

2009-09-18 @ 18:02:33
URL: http://lillakenza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0