Ida gästbloggar!

Jahapp här sitter jag å försöker kom på något att skriva om. Ett u tre säger lolle " Idaa ! vill du gäst blogg ?? :D:D Bara : njää nå, OK ! Hon gick på mat hon nu så. Bra he, hoppas on äter läng så jag hinner skriv klart.  Skulle va kul me en egen blogg men de skulle väl gå som me min kära bdb som inte har uppdaterats på 5-6 månader -.- Iaf. så åkte jag hit efter skolan för ikväll så ska jag hälsa på morbror. Måsta smit tidigare från timmen så jag sku hinda hämta minna kläder å gå me lolle ti bussen annors skulle jag säkert ha tagi feel buss. men hon vänta på meij så de gick no bra.  Då vi kom hit så gick vi ti hennes rum, hela dagen hade hon klagat om att hennes rum var jätte stökit och att jag typ skulle svimma då jag kom in men int va e så farlit som on sa. "host" (A) sedan har vi nu bara suttit på datorn å skåda igenom gamla bilder, men de e kul föör de för lolle har VÄRLDENS HÄRLIGASTE HUMÅÅR !  och så har jag skrivi små lappar åt lolle. På en skrev jag hennes egenskaper.
L ustig
O seriös
L ivlig humår
L iten (A)
E SYÖT <3

Nu kom hon Back så nu får jag vara klar. :D
Pöss å Heij <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0