Helgen i ett saltkorn!

Nu är jag hemma i Malax!
Okej, här får ni en snabb sammanfattning om hur våran helg har varit!

På fredagskvällen tog vi vespan till en villa i korsnäs, några var i bastu och vissa hade modet att gå och simma också! Folket började åka hem 3 tiden, dock var ida försvunnen då! Haha, men jag hittade mina vänner (digistivekexen!) så jag överlevde till klockan 4 då hon kom tillbaka!
Men då skulle Jens prata med henne så jag satt där inne och skrattade åt ingenting för jag var så jävla trött!
Efter att jens hade pratat färdigt skulle Moss prata, haha.. klockan blev 5 och vi började köra hemåt med vespan.. Jag somnade och minns noll av hemfärden! När vi kommer hem till Ida's skulle Ida gå efter nyckeln, vad tror ni?
Jo, nyckeln var ju förståss inte ute :o Och vi kunde inte ringa in till Ida's föräldrar för vi skulle egentligen vara hemma klockan 2. Där satt vi klockan halv 6 och viste inte vad vi skulle göra, och så kom vi på den smarta idén.. Vi går och sover i bilen (I) hahah, såv typ i bilen en timme för då skulle ida's pappa i jakt så då kom han ut så då slapp vi in! tvättade bort sminket och sedan gick vi och sova i en riktig säng!

Lördagen började i kaos, ingen viste upp eller ner på kvällen!
Men det slutade ju med att Ida åkte i jobb klockan 4 och jag åkte och våldgästade Anna! Åkte ner till mölle med ett konfirmationskort och sedan åt vi pizza där!
Åkte tillbaka till Anna's och började göra oss färdiga! Klockan 7 kom Carro och companiet efter oss, åkte till Helenelund på förfest! Klockan 10 kom taxin, men jag tog privat sjuss med Tobias och companiet!
Själva Fagerö var väl helt okej, självklart har det varit bättre! Gick mest med Anna och Emma, men emma åkte hem tidigt! Senare på kvällen satt vi mest på en brygga och pratade med Coffer! Klockan 2 slutade det och vi viste inte om vi skulle ta taxi eller buss hem! Men det blev taxi! Och ja, Ida kom ju också efter att hon hade slutat jobbet, typ 12 tiden!
När vi kom hem åt vi och satt på datorn en stund och sedan gick vi och sova klockan halv 5!

Som sagt nu har jag kommit mig till Malax, ska väl börja försöka hitta duschen och sedan blir det att åka till Anna-Lena på kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0