förvirrande och glatt inlägg!

Livet leker eller hur var det?
Blev också en stass runda denna dag, åkte till besikningen och blev inlåst i en liten skrubb för att göra mopedkörkortet.
När jag hade svarat på allt kom det så här..
Du är ..
10 sek senare.. Godkänd

hahaha, trodde jag skulle skita ner mig på de där 10 sekunderna !
Men fan vad lycklig jag blev när jag blev godkänd, gissade på flera frågor och bilder, men jaa :)

Efteråt blev det en sväng in till Gina tricot, och idag köpte jag jackan som jag nästan köpte igår, och med hem följde också en halsduk, en tunika och en t-skjorta! :)

Påvägen hem ringde farmor och sa att jag hade ett presentkort som jag fick hämta, men hade redan hunnit så pass långt så mamma orkade inte svänga om, men det värmer att veta att jag har pengar 55 kilometer härifrån, haha..
nej nu blir detta ett förvirrande inlägg, så nu ska jag gå och koka mat.. wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Fanny Johansson

GRATTIS ! ! ! ! ! ! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2009-09-29 @ 18:53:42
URL: http://fansie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0