* KRAAAAM *

Schenis alla underbara människor! :)
Skolan gick jätte snabbt idag, sista timmen var jag och lyssnade på två personer som kom och berättade om skolan Axxell, lät faktiskt ganska intressant att börja nere i Pargas på kosmetolog! ;)
När jag kom hem var jag så trött så jag knappt höll mig på benen, men det var bara att slänga i sig lite mat och åka till apoteket sedan vidare till villan och städa bort inför vintern, neeej vill inte ha vinter! Usch för allt som har med kyla att göra!
Sedan vidare och träffa ISAC, så nu har jag inte ångest mera, på denna runda blev jag en hel sopsäck med kläder rikare också! Tack anna! :*

Blir en tidig natt för mig så jag orkar upp och duscha imorgon, skulle ha gått imorse.. men det hade jag inte livslust till! :D

Sådär annars är jag på jätte bra humör idag, skulle kunna gå och krama varenda människa jag möter!!!

Kommentarer
Postat av: Fanny Johansson

Haha go lolle ;D

2009-10-12 @ 19:50:41
Postat av: Evelina

Bor du också i Finland? =)



SV: Tack snälla för att du röstade på mig! =) Hoppas du får en toppenbra dag!

2009-10-13 @ 11:08:12
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

härligt när dagarna går fort =)

2009-10-13 @ 15:10:17
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0