Gästbloggning

Hej!

Ja det är inte louise som skriver utan det är Fanny (www.fannyadelinas.blogg.se). Louise hade inte riktigt tid med att blogga så då hoppas jag in och ska blogga.

Ja men idag har vi cyklat, cyklat och cyklat. eller Louise har suttit och mobbat mig medan jag har cyklat.

Men vi ha vari till Biblioteket och köpt godis. Sen hem och göra läxor.

Nu sitter vi här och äter oss feta.

Det känns ganska så konstigt att gästblogga i en annans blogg. Men på nått sätt ganska roligt också :)

 

Men nu ska louise gäst blogga i min blogg.

Ha det bra!

 

Hälsningar

Fanny Johansson

www.fannyadelinas.blogg.se



Kommentarer
Postat av: gözde '

ska vi lägga till varandra på bloglovin?:)

2009-11-18 @ 00:02:30
URL: http://tturkkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0