Lättare sagt än gjort!

Så var man hemma igen!
Efter att vi hade vinkat av flygplanet åkte jag,anna och isac till mäcken och åt en glass, sedan vidare till prisma för att handla!

När vi var och handlade kom jag på en sak, jag vill inte ha en unge som springer runt och river i saker när jag är och handlar, jag ska uppfostra mina barn så dom går bredvid mig som ett ljus! haha, lättre sagt en gjort! Och så ska dom äta när vi äter och inte springa runt och tugga på samma smörgås i femtioåtta minuter!
Och en sak till så lätt att mina barn ska bli modefantaster! :D

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, tror nästan jag ska ta en cykeltur med musik i öronen och fundera ut var jag riktit står på jorden! Japp, så får det bli!

och, så slänger vi in ett grattis till pernilla!
Hoppas du får en bra dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0