vrickad fot

Ringde till Fanny, eftersom hon var trög och inte ringde till mig!
Frågade vad hon gjorde och fick till svar att hon försökte skriva uppsats!
Vet själv hur jävla svårt och tråkigt det är att skriva uppsats så jag cyklade till henne med det samma!
Dock med en 'vrickad' fot, vet inte fan vad jag har gjort.. sjukt tar det iallafall :o

Och vad gör hon när jag kommer dit? SER FILM! den jäveln som skulle vara skolflitig!
Men tittade filmen färdigt med henne dock hade jag sett det förut!
Sedan efter filmen skulle vi försöka komma på en saga, eeuh.. jävla svårt!
Så vi gav upp och cyklade ner till byn!
Efter byn cyklade jag hem och nu sitter jag här med en Remix påse och ska snart gå i duschen bara brorsan blir färdig!
Vet ni? Foten känns mycket bättre nu än före cykelturen.. tror jag skippar bandaget imorgon! Yes jag kan ha tunika! haha!
Hur länge kan det ta för en pojke att duscha? Hittar han inte dörren?

Kommentarer
Postat av: Leia

Det var ju väl att det gick bra! =)

2009-08-31 @ 21:08:18
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Fin blogg!

2009-09-01 @ 12:29:43
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0