segertåget

När vi kom fram till Ida, satt vi bara och fixade oss och chillade!
Klockan kvart före 9, började vi gå ner till Åminne, haha.. vi var det nya segertåget!
Vi ignorerade all sjuss och gick faktiskt ända vägen ner, och när vi väl var framme satte vi oss ner på en brygga och bara chillade!
Sedan var det ju skummdisco, men.. jag beslöt mig att skippa skummet iår, så jag var bara till vanliga discot!
Gick runt och pratade med folk och levde livet!
Sedan började jag och hippe gå mot hans villa, haha.. jag fick skavsår och orkade inte gå längre, så vi beslöt oss att vi skulle lifta! Vi satte tummen i vädret och en bil stannar, vi möts av tre mörk hyade män, motvilligt sätter vi oss i bilen.. sedan låser dom dörren :o vi satt där som några ? och trodde vi skulle dö, iallafall våldtagen!
Men till vår lättnad läpper dom av oss vid villan, går in och sitter med folket en stund!
Sedan kom Fanny's mamma, vi ville inte åka ännu men vi ville inte gå hela vägen upp heller så vi hade fanny's mamma att sjussa oss till ida därifrån cyklade vi hem!
Kom hem halv 4 - 4. åt natt mat.. och gick sova halv 5!

Här får ni några bilder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0