tycka synd om sig själv, eller hur var det ?

ÄÄÄEH, varför åker alla till stan idag?
Man läser bara på facebook att varenda kotte ska till stan!
Lolle vill också åka till stan och spendera pengar hon inte har!
Men neej -.-
pedofiler som uppfann halsont och huvudvärk !

Skolan börjar också på torsdag! Vart tog sommaren vägen ?
Och jag kommer att vara såå död när jag ska stiga upp halv 7 när jag är van att stiga upp 1-2 på dagen !

ööem, nu gick jag och tycka synd om mig själv i soffan framför csi miami!

Kommentarer
Postat av: Stina

sv: tack detsamma =)



Jo det vore nice att vara rik :P

2009-08-11 @ 15:36:09
URL: http://stiinen.blogg.se/
Postat av: Anonym

tackar! :D detsamma gillar din header :)

och Louise, det är väl bara DET bästa namnet? ;)

2009-08-11 @ 15:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0