Gårkvällen

Denna kväll blev heller inte som planerad!
En halv timme före bussen till Fagerö skulle gå, ändrade jag mig!
Bytte om och sminkade mig på 15 min! Sedan cyklade jag till Mine, lämnade cykeln där och gick till Brontos för att vänta på bussen!
Och ni får säga vad ni vill men det är läskit att åka buss själv! Men Isabel och Emma kom också så jag kände mig inte alltför ensam! :D
När vi kom fram var vi första bussen som kom, så då  ville jag hem tillbaka :D
Men senare mot kvällen då allt folk kom blev det nog bättre!
Klockan 2 tog vi bussen hem, folket hoppade av i korsnäs och jag satt för mig själv till malax -.-
Steg av vid Brontos, gick till Mine hämtade cykeln och cyklade hem!
Och jag cyklade 1½ km extra! Varför föddest man med hundskräck ? Och varför har folk hundar lösta på natten :o Helt sjukt! + att den där hunden är 1 meter längre och väger 21345343 kg mer än mig!!
Men kom hem halv 4! Gjorde mat åt mig och tvättade bort sminket sedan gick jag och sov klockan halv 5!

Idag vaknar man halvdöd klockan 10 då mamma kommer in och frågar om jag ska med till villan! vad tror hon?
Slängde en kudd på henne och somnade om! :D
Nu är klockan 12.15 och jag ska gå och äta frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0