always we!

Detta inlägg tillägnad dig Fanny!
Det kommer alltid att vara du och jag!
Även om du nu kanske flyttar till Vasa kommer det ändå att vara just du och jag!
Jag kan inte säga att jag kommer att klara mig när du kommer att vara 35-40 kilometer från mig för då skulle jag ljuga!

JAG HOPPAS ATT NI BLIR KVAR I MALAX!
Såklart jag blir glad för dig och din familjs skull om ni får det fina huset men det kommer att kännas för konstigt att inte kunna vara med dig på mindre än 15 minuter!

Och till alla er där ute, jag hoppas ni också har en vän ni kan skratta och gråta med i vått och tort!
För jag har! Flera dessutom!
Och det är jag jävligt glad för! För skulle inte mina vänner finnas skulle inte jag heller finnas!
För det är er jag har gått egenom mest med!

Besök Fannys blogg! > http://www.fansie.blogg.se/ <
  

Kommentarer
Postat av: fanny Johansson

aaaaaaw <3

2009-08-22 @ 14:51:50
URL: http://fansie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0