Update

Lördagskvällen började vi här hemma hos mig, folket kom och vi fördrev tiden med prat, spel, musik och pinsamheter!
Taxin kom efter första gänget klockan 10, städade lite och sedan åkte vi andra gänget ner till Åminne också.
Haha, kvällen blev en 10:a, jag och emma hann med mycket. Efter att vi ätit nattmat vid strandservice klockan 3 tog vi oss till Jasmine, sedan skulle vi gå hem. Skulle ta en genväg över några havre fält, slutade med att havrefältet såg så mysigt ut så vi somnade några minuter. Kom hem halv 5!
På söndagen ville jag inte ens slå upp ögonen och gå upp ur sängen, men var tvungen att städa och packa. Åkte ut till Emma's villa, satte upp tältet och tittade på L-koodi.
Det har varit bajs väder så vi har spenderat tiden med att titta på filmer, åskade natten till Tisdag också.. vi som låg i tältet trodde vi skulle bli grillade och dö. Idag var vi och pantade flaskor för 60 euro och nu är jag hemma!
Planerar med mina vänner en tortillakväll, inte mig emot.. för jag är hungrig!







Kommentarer
Postat av: I N G R I D ♥

Låter som en rädd busig helg hörrudu! :o Vad tycker föräldrarna om detta? Hee-hee.



svar: Men tack, duuude! :D ♥♥

Jauvisst, min kusin är grym. Jag behövde bara säga hur jag ville ha det så fixade hon resten ;)

Peaaace ♥

2010-07-28 @ 19:15:37
URL: http://almhagens.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

jag hade det himla mysigt med vänner (:



hur har du det ikväll sötnos?

2010-07-28 @ 21:48:23
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0