Rock perry

Igår åkte vi in till stan 8 tiden med Mia, Antonia och Ida. Gick först till området, lame.. gick till campingen. Jag och Emma ville inte betala 15 euro, så vi skulle försöka med att planka in oss, 'å braaa gick e'.
Gick upp till mäcken för att köpa glass, hann även med att jaga harar mitt i stan och springa i bil rondeller.. potäter!
Gick tillbaka till campingen, och plankade in oss igen. Allt gick bra tills jag var lite i min egen värld och blev utbärd av en vakt!
Vakt- Nu skall du UT!
Jag- eeh eeh ehh, kan vi vänt på en kompis här? (A) *blink blink*
Vakt- NEJ!
(tar mig under armen och släpar mig typ 3 meter)
Jag- Ja hittar noo ut sjölv! kahsjagshjagdyhahsb
Vakt- PPPFH!! klfja :@@

Sedan underhöll Calle och co. oss en stund, och sedan vandrade vi upp till området igen. Ringde efter mamma lite före 4 och kom hem halv 5!

Idag har vi varit och simmat och på en glass, skall packa lite och åka till Korsbäck!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0