i don't get it!

Sitter ännu en gång och undrar vart hjärnan lämnade för vissa människor?

Att en människa man känt så bra och upplevt så många fina minnen bara kan 'försvinna' in i en annan värld mitt i allt. Jag förstår mig inte riktigt, du sade också själv för cirka ett halvt år sedan att du aldrig skulle kunna göra en sådan sak.. men HA, nu sitter du där på exakt samma plats som de andra du har gett en sned blick till.

Vad förväntar du dig att jag skall göra, gå förbi och ge dig en sned blick.. så som du gjorde med andra av dina kompisar? Eller har du så mycket egoism i dig att du tror jag skall stå där med öppna armar och lé ännu mera gång på gång då du sviker mig?

Jaa, jag har ingen aning om vad du tänker på och var dina tankar håller hus.
men en sak är säker, du är inte samma person som du var för 2-3 månader sedan.
Och jag saknar dig, ditt förra du!

Kommentarer
Postat av: Fanny

:S

2010-01-13 @ 21:44:09
URL: http://fannyadelinas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Shit vad coolt , jag har nyss varit med om exakt, exakt samma sak, allt stämmer så jävla exakt. Helt coolt. Min bästis sa att hon aldrig skulle kunna göra så , och så gör hon det, är med dom som hon kasta sned blick och allt. Åh.. själv blir jag jätte lesden. Jag skulle kunna kopiera detta till min blogg, och hon skulle förmodligen förstå att det är hon. (JAG TÄNKER INTE KOPIERA DET!!)men jag menar att det är precis samma sak.



2010-01-14 @ 15:01:32
URL: http://jagvillintese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0