uppe men inte morgon'pigg' :D

Cha alla morgonpigga människor!
Får jag fråga en sak? VAD GÖR NI UPPE DENNA TID FRIVILLIGT ?
haha, nä jag skämtade, bra att någon har vett att stiga upp någon gång, jag hör till den sårten som sover till 2 om dagarna ;)
Har suttit och sett på barnkanalen sedan klockan 06.00, haha, nu visar dom 'i drömmarnas trädgård' haha!
Men men, som sagt måste inte sköta så länge idag, till 11. men han har nu inte vaknat ännu så jag tror att jag slipper lindrigt undan! (:

Senare idag blir det först duschen och sedan ett bankbesök! och efter det kanke jag tar en titt till Jasmine's jobb.
Men nu vaknade isac, så hejj svejs leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0