Grillning och simmning

Ja som sagt, cyklade till Fanny där också Johannes, hannes, marcus och patrik var!
Vi började med maten och satte sedan igång grillen (jag och fanny för att vara exakta !!!) sedan grillade vi och lyssnade på musik, sedan kom också Tommy och joinade oss!
Efter maten skulle dom andra simma, men jag hade ingen lust så jag satt bara och tog kort på dom!
Sedan när dom ska gå upp, ropar fanny, MEN VI SLÄNGER I LOLLE! jag tar en matkniv och en tesked som vapen, men jaa.. det lyckadest ju inte så bra! Tommy kommer mot mig och sedan lyfter upp mig och sedan slänger han i mig med kläderna på :o deeam!
Men jag satte på flinet och simmade en stund med dom sedan gick vi upp, städade bort och sedan åkte dom!
Jag och Fanny satte oss på datorn och sedan gick vi till dagiset och tattade bär av dem!
Klockan 10 cyklade jag hem och nu sitter jag här! mohahahaha :D

btw, bilder kommer senare då jag har fått alla från Fanny !

Kommentarer
Postat av: Olivia

hihi :) hur äre me dig idag då?

2009-08-11 @ 07:47:09
URL: http://www.oliviaolsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0