diary

Något som är i de flesta böcker är att de hittar någon gammal dagbok som de sedan läser och 'mysteriet' lös.
Jag har alltid beundrat dessa dagböcker, något från förfluten tid som har en historia bakom sig men som har tyvärr glömts bort.

I lördags var jag och mamma till huset där hon bodde när hon var yngre för att hon skulle ha någon hylla därifrån.
Jag har alltid beundrat gamla saker, så jag följde med och hittade en spegel, en plånbok, ett bälte och inte mindre än MAMMAS DAGBOK.
Det känns som om en pusselbit har satts på plats, för nu skall jag få läsa vad hon gjorde och tänkte då hon var lika gammal som jag är nu.


Kommentarer
Postat av: w

diarrhoea

2010-09-14 @ 13:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0