sjukis

Vaknade och halsen var som ett sandpapper och jag kände mig inte aaallls frisk,
men jag tog mig upp och drack en tekopp och åkte till skolan.. något som jag sedan fick ångra.
Hela skoldagen gick jag i min egna lilla värld, hängde inte alls med på timmarna och på rasterna halvsov jag upp efter Emma.
Försökte skriva ett prov, men får se hur det riktigt gick med det eftersom texten blev tredubbel när jag läste och skrev på pappret.
När jag kom hem hann jag inte ens mäta feber före jag somnade, vaknade några gånger av att jag inte kunde svälja men nu just känns halsen lite bättre efter en kopp varm kakao men febern står nog ännu i!

Imorgon stannar jag i sängen, det är ett som är säkert!
För jag ska vara frisk på lördag PUNKT

Kommentarer
Postat av: Fanny

JA BÄST DU VAR FRISK!!!!!!!!!!!

2010-05-10 @ 19:08:06
URL: http://fannyadelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0