12 maj - 13 maj

Gårkvällen blev lite annorlunda än vad vi hade tänkt oss, men det hela slutade med att vi var ett gäng som åkte till en grillkåta uppe i skogs för att umgås och äta gott.
Natten blev mindre rolig, hade för lite kläder på mig hela dagen/kvällen och det resulterade att jag vaknade med 5 minuters mellanrum för att jag inte kunde andas pga min täpta näsa, sedan när jag vaknade på morgonen efter några timmars sömn hade mitt etta öga svällt upp pga allergier. nice!
Jag skulle på möte så Fanny joinade mig, på mötet behövdest jag inte så jag och Fanny åkte med hennes mamma för att handla mat till ABC, så nu är maten köpt så vi kan ha tjejkväll ikväll.. var är problemet! men det löser sig!

ps. tror inte jag har någon hjärna kvar, den har nog kommit ut med allt snor! fresh!



schlak hescht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0