Jag gör det jag vill så gör du det du kan!

Idag känner jag mig sådär glad.. inte lycklig, utan glad!
Beslutsångesten är borta och jag vet, jaa.. jag vet!
Det är inte ofta jag kan säga det och verkligen mena det!
Och att veta att det är jag som tagit beslutet och att det är jag som har bestämt det hela, ja det är ju ett stort +!

Hade också lockigt hår idag, och det trivdes jag också med.. gasch!
Jag log till och med när jag såg att vi inte hade någon mjölk hemma så jag fick en skvätt till mitt té!
Utan då tänkte jag bara 'men då får jag en möjlighet att dricka det med kallt vatten istället'.

Har också hittat en ny låt idag, men den håller jag för mig själv ett tag! :)



Varför låter jag som en poet när jag vill förklara mina känslor?

Kommentarer
Postat av: mikk&lina ♥

Söt bild !:)

2010-03-09 @ 20:48:18
URL: http://otroliga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad för beslut?=)

2010-03-09 @ 22:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0