Hvc

Kom hem från Åbo klockan 2 inatt, och tanken 'sömn i bussen' kunde man inte ens tänka.
Sedan blev jag väkt klockan 8, ja.. jag var död.
Åkte till hälsocentralen för att kolla upp min tå. Mina närver rök när jag såg hur många pansionärer som var före mig, de som alltid ska vara först i kvarn fast de har hela dagen på sig. Men när jag äntligen fick komma in så de första hon frågade var om jag hade tagit någon värktablett och när jag svarade nej, så sa hon typ såhär.. 'du kan nog ta en tablett när du är sådär pass liten'. Om inte mina närver förr hade rykt så hade dom gjort det då.
Fick iallafall en salva och får veta på måndag om jag måste till någon läkare eller inte.

Sådär annars krånglar min mage också, jag jublar!
Vet inte om det är slumpen eller om det är miljön och tillvaron jag lever i just nu som gör att jag mår som jag gör.


äh vi får ta en dag i taget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0