damm överallt

Här stiger jag upp klockan halv 10 och börjar städa mitt rum, efter att jag läste igår att damm består till 70% av människors hudrester blev jag äcklad av att se så många dammtussar på golvet.
Bubblandet i magen försvann för en stund medans jag städade men nu är det tillbaka, hoppas på att det försvinner idag när jag ska åka och se på en musikal !? vet inte ens själv vad jag ska på.
Ska också och praktisera vid socken ikväll, jag som knappt orkar vara där 2½ timme ska vara där i 5 timmar, kom dit och underhåll mig, det lär behövas!

LINA JAG SYFTAR PÅ ATT DU SKA SITTA MED MIG I 5 TIMMAR, pallar du trycket? :D

Kommentarer
Postat av: Lina

hahahhaha fuck :D e vort int riktit som tänkt me mitt blonda liv så ;D

2010-03-28 @ 15:00:14
Postat av: Lolle

hahahaha, nää -.-

fuck u! haha, nämen e ji no lungt :D

2010-03-28 @ 15:52:40
URL: http://lollleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0