Skrattattack

Haha, denna kväll kommer jag att minnas med ett leende på läpparna!
Började med att cykla till molpe från korsbäck med Emma, åkte till Lina och sedan på förfest till Jeanette. Skrattade och levde livet tills vi skulle cykla ner till mölle. Hade Hannes att cykla så jag åminstone skulle leva efter det.
Vid molpe gick det lite mindre bra, jag och Emma skulle och göra våra behov när hon utbrister att hon sitter fast. Jag går dit och ser att hon har trampat på en spik som gått genom skon och in i foten. Jag med min blodfobi började nästan spy, men tog ändå i plankan och drog ut spiken. Det var en rostig jävel kan jag säga med högra handen på hjärtat!
Vi bar in henne till paveljongen och sedan tog jag och hon taxi till akuten. Vid akuten hann vi med mycket på 4 timmar.. Jag sjussade runt Emma i en rullstol som jag aldrig har gjort förr, det gick ju som det gick. Jag skulle smygtitta på de som var på andra sidan draperiet men det slutade med att jag tappade balansen och hamnar på fel sida av draperiet och blir busted. Emma drog täcket över huvudet och skämdest!
Vi tog taxi hem och kom hem cirka klockan halv 5, jag somnade på soffan och idag vaknar man med en klump i magen och många minnen att skratta åt!




Mera bilder kommer senare, nu skall jag köra till Malax, duscha och åka iväg igen!
Denna kväll kommer att spenderas i Åminne!


ps. vid akuten sprang jag fortfarande runt med min stulna midsommarkrans runt huvudet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa.. om man skulle veta vad ni håller på med ;)

2010-06-26 @ 15:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0