Upside down

Något jag får knäskav och en klump i magen av är att prata om döden.
När jag och min bästa vän låg och solade började en konservation om att jag tyckte det skulle vara värst om man drunknade, mest painful!
Hela konservationen slutade med att vi tänkte om man var med i en olycka och man själv överlevde medans en vän skulle ta sitt sista andetag. Vilket slag i ansiktet.

Till roligare ämnen, tomatkarnevalen var pretty bra. Vi åkte dit med Emmas pappa fast vi hade ingen aning om hur vi skulle slippa hem, 'Det ordnar sig mot kvällen' tänkte vi, och visst gjorde det.. satt på med Macki och när vi kom hem kokade vi nudlar och sedan gick vi och lade oss.

Lördagen startade vi med att åka till Storkors hamn, solade några timmar i blåsten. Funderade om vi skulle åka till Molpe eller Malax mot kvällen men beslöt oss för att vi ville till ABC, så vi ringe till Ida och Mikael som kom med oss till staden. När vi kom hem till Malax igen var vi in en sväng till Jasmine, men jag blev trött så jag åkte hem för att sova!

Idag har jag chillat med syster och varit till Nikkari och solat!




Jag och Wilson visade vårat riktiga vi och tog en barnvagn i affären. Den var sönder och resulterade att vi körde in i alla hyllor och han körde på min fot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0