trött som en Sid

När man har sovit cirka 4-5 timmar per natt i 4 dygn är man ganska sååå trött.
Men som ni märkte orkade jag mig upp till skolan imorse efter min roadtrip ner till Karis.

Men om min hjärna var närvarande i skolan är en heelt anna sak.
Har ett förhör och ett prov som jag är tvungen att börja läsa på också. men tror jag helt enkelt skjuter upp det tills imorgon! Har redan sovit två timmar.. och tror jag ska gå och möta John blund once again!

PS. har lagt gästlösenord på min bilddagbok eftersom jag inte vill att 2000 unika träffar skall finnas på min statistik där! Privatliv kallas det.



Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Jag har också sovit dålig inatt men jobbigare att sova så flera nätter! Sov gott inatt!:)

Haha sid!! x)

2010-02-01 @ 19:15:10
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0