karalolle

4.6 km skidåkning + 3.5 km powerwalk!
på en och samma dag! Men man kan ju gissa vem som kommer att skrika av smärta imorgon när jag tar ett steg!

Tror jag ska ta och borsta tänderna nu och gå och sova tidigare, har också en del tankar som jag måste få kontroll på före jag kommer att kunna sova!

Inatt drömde jag också världens sämsta dröm, vaknade upp gråtandes och visste inte om det var sant eller inte!
Men hoppas på att jag får sova inatt, helgen och sportlovet är ett stort frågetecken men jag ska ta det som det kommer! Orkar inte bli stressad och förstörd då man märker att en plan går i stöpet!

Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Celine

Väldigt fin blogg! följ gärna min med bloglovin (;

2010-02-25 @ 21:13:16
URL: http://cezzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0