Dancing with tears in my eyes

Nu börjar vi orka öppna ögonen, nog för att vi inte har sovit så mycket.. jag och Lina har sovit 2 timmar och sitter här pigg som en påfågel!

Gårkvällen och natten var otrolig! Så bra och så dålig på samma gång!
Men jag är glad att jag tillbringade lördagen med detta folk! Mina känslor är nästan på plats också, tänk att en människa kan betyda så mycket för en. Och en prat stund, fyfiffan!

Men nu ska jag försöka ringa till någon som kan komma efter mig!
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: ThillaThilla

Hej =) med mig är det bra, lite halvdepp. men det är man ibland. själv då?

2010-02-21 @ 11:52:27
URL: http://thillanilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0