16 februari

Vågen

den 16 februari

VARDAG:

Just nu är du extra stressad, inte bara över egna saker utan också över dina vänners problem.

PENGAR/ARBETE:

Det känns en aning tomt på arbetet just nu för dig. Inkomsterna täcker gott och väl dina utgifter.

 

Mer kan jag inte säga själv, det är många planer som snurrar runt i min päronskalle nu och alla prov och förhör i skolan gör inte saken bättre. Men jag har överlevt förr, så varför inte denna vecka också!

Men en sak som är säker, på fredag när vi går ut genom dörren från skolan kommer jag att ta ett glädjeskutt att jag orkat plugga mig igenom sista veckan i denna period med alla planer och förväntningar sittandes bakom örat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0