Kräftskiva och villavslutning

Fast jag själv tycker att både kräftskiva och villavslutning är lite överskattade händelser i augusti så bestämde vi oss att smälla ihop dessa två på en och samma kväll.
Inte mycket villavslutning blev det eftersom vi var inne i stan (men några raketer blev ändå skjutna) och inte mycket kräftskiva för min del heller, 5 kräftor fick jag i mig, sedan hade jag nog av allt 'påtas'.





Om vi drar kvällen under ett streck så sammanfattar vi den KANON, och jag tror inte att den var ända som var kanon. Idag var klockan ställd på 10, jag och Fanny städade bort det som vi inte hade orkat med när alla hade åkt och sedan sjussade Fanny hem mig.
Idag har det blivit en och annan powernap och nu funderar jag på att gå och sova fast klockan bara är halv 8.

Kommentarer
Postat av: mikaela

sv: haha ja det har jag ;) trivs du bra då?

kul med kräftskiva!

ha de så bra

2010-08-29 @ 22:07:32
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0