En liten annorlunda natt

Vad jag har hunnit med det senaste dygnet:
- skrivit kemiprov, som gick relativt bra.. tror jag.
- Åkte till molpe med några favoriter.
- Blev tvungen att leda ett pv, eftersom bensinen tog slut.
- varit otroligt stressad.
- åkte till en villa.
- Haft teamwork med pojkarna för att inte bli busted.
- Skrattat och festat med härliga människor.
- Suttit i en ambulans för andra gången i mitt liv.
- mobbat en otroligt efterbliven och tönt till läkare vid sjukhuset.
- Somnade till slut klockan 6 imorse i min egen säng!

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHAHAHA alltså e måst va ett udda dygn hedennar som vi ha vuri me om :D

2010-04-11 @ 16:55:55
Postat av: Lolle

HAHAHAHAH , jaaanå! :D

no lyckas vi me allt vi noo! :D

2010-04-11 @ 17:13:45
URL: http://lollleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0